Κ.Αρβανίτης: «Επιβάλλεται να διακοπούν οι μαζικοί εμβολιασμοί – H ολική θνησιμότητα αυξήθηκε κατά 32,44%»
Ο Κ.Αρβανίτης σχολιάζει τα νέα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ
Με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο διδάκτωρ Καρδιολογίας στο Πανεπιστήμιου Αθηνών Κωνσταντίνος Αρβανίτης αναφέρεται στην ραγδαία αύξηση θανάτων απ’ όλα τα αίτια και τονίζει ότι πρέπει άμεσα να διακοπούν οι μαζικοί εμβολιασμοί.
Ο Κ.Αρβανίτης στην ανάρτηση του αναλύει τα στοιχεία και τονίζει ότι «μιλούμε για μία τεράστια αύξηση της ολικής θνησιμότητας, κατά 32,44%».
Ο γιατρός αναφέρεται στα πιθανά αίτια και υποστηρίζει ότι πιθανότατα φταίει ο μαζικός εμβολιασμός για τον κορωνοϊό. «Επιβάλλεται να διακοπούν οι μαζικοί εμβολιασμοί και να γίνει σοβαρή έρευνα για την ανάδειξη της αιτίας», τονίζει.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Κ.Αρβανίτη
«Η ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΣΑ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ.
ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΙΣ 5 ΠΡΩΤΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ 2022 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΘΕΙ ΣΕ Covid, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΑΝΗΦΟΡΟ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΘΑΝΑΤΩΝ…
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΟΥΝ ΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΑΙΤΙΑΣ.
ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΙΣ 5 ΠΡΩΤΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ 2022
Τώρα διαπιστώνουμε ότι το τραγικό αυτό πρόβλημα συνεχίζεται και μέσα στο 2022 με ακόμη ταχύτερους ρυθμούς!
Πρέπει επιτέλους να γίνει μία σοβαρή έρευνα για τα αίτια της υπερβάλλουσας θνησιμότητας των Ελλήνων, που συνεχίζεται επί 12μηνο πια και έχει πάρει τρομακτικές διαστάσεις.
Ολα δείχνουν ότι μέσα στον ελληνικό πληθυσμό έχουν ενεργοποιηθεί παθογενετικοί μηχανισμοί, με δυσμενή αντίκτυπο σε όλες τις κύριες αιτίες θανάτων.
ΠΙΘΑΝΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΣΑΣ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ
Εδώ πρόκειται για μία μαζική ιατρική πράξη, που εφαρμόστηκε άκριτα, επί δικαίων και αδίκων, από τον Φεβρουάριο του 2021 και μετά. (Τον Ιανουάριο του 2021 μόνο κάποιοι υγειονομικοί είχαν εμβολιαστεί…)
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Φαίνεται καθαρά η τεράστια διαφορά στην ολική θνησιμότητα, ανάμεσα στις 5 πρώτες εβδομάδες του 2022 και στο ίδιο διάστημα του 2021.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Περιμένω την δημοσιοποίηση από την ΕΛΣΤΑΤ και των επόμενων 3 εβδομάδων του Φεβρουαρίου, ώστε να έχω συμπληρωμένο ένα πλήρες 12μηνο, από όταν ξεκίνησε αυτό το θανατικό.
Διότι τα προβλήματα υγείας δεν είναι σωστό να εξετάζονται με τον “στρογγυλοποιητικό” τρόπο σκέψης των ανθρώπων. Δεν ξεκινούν από Πρωτοχρονιές και δεν τελειώνουν κάθε 31 Δεκεμβρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια: