ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ..Η ΔΕΗ ΕΒΓΑΛΕ ΣΕ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ


Το παραμύθι της προστασίας της πρώτης κατοικίας για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται πως δεν ισχύει.. Χθες η Δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού έδειξε για ακόμη μια φορά το κοινωνικό της πρόσωπο..

Ακολουθήστε μας στο Facebook Τελευταία Έξοδος 

Χθες για ακόμη μια φορά η ψευτοαριστερή κυβέρνηση έδειξε τα δόντια της..

Η πολιτική αλητεία σε αυτή την χώρα δεν έχει τέλος..Για οφειλή από κατανάλωση ρεύματος ύψους 13.000 ευρώ η ΔΕΗ προέβη σε πλειστηριασμό πρώτης κατοικίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.Δείτε και την σχετική απόφαση..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.