Θάλασσα Λυπήσου - Εν Χορδαίς


Τραγούδι με προέλευση από τα Δυτικά παράλια της Μικρά Ασίας. Ο ρυθμός του κομματιού είναι 8/8 (3-3-2), χορεύεται ως συρτός και κινείται σε μακάμ Χιτζάζ.

Στίχοι:

Κλαίγω βαριαναστενάζω και τη θάλασσα φωνάζω,
για δυο μάτια ζαχαρένια που μου λείπουνε στα ξένα.

Θάλασσα λυπήσου λίγο πια και μένα,
φέρε την αγάπη μου από τα ξένα.

Ε, ρε θάλασσα τι κάνεις όλους μας θα μας τρελάνεις,
πήρες την παρηγοριά μου μέσα από την αγκαλιά μου.

Θάλασσα λυπήσου λίγο πια και μένα,
φέρε την αγάπη μου από τα ξένα.

Θάλασσα φαρμακωμένη την καρδιά μου 'χεις καμένη,
μου ξελόγιασες πλανεύτρα την αγάπη μου βρε ψεύτρα.

Θάλασσα λυπήσου λίγο πια και μένα,
φέρε την αγάπη μου από τα ξένα.

Ηχογράφηση από το Άλμπουμ "Θάλασσα Θυμήσου"
Έκδοση του Ναυτικού Μουσείου Οινουσσών
Τραγουδά η Σοφία Νεοχωρίτου


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.