Κι άφησε πίσω της μόνο το άρωμά της, αυτό της αξιοπρέπειας
Την θυμάσαι ακόμη ε; Έφυγε και πήρε τα πάντα της, αφήνοντας πίσω ίσως μονάχα μια υποψία απ’ το άρωμά της, αυτό της αξιοπρέπειας, αφήνοντάς σε στο απόλυτο κενό, να την θυμάσαι και να ξέρεις πως αγαπήθηκες περισσότερο απ’ όσο άξιζες. Να την θυμάσαι και να ξέρεις πως αυτό δεν θα το ξαναζήσεις…
Κείμενο της Κικής Γιοβανοπούλου
από youtube
Δεν υπάρχουν σχόλια: