ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΣΚΑΝΔΑΛΟ για φωτισμό στον Δήμο Αθήνας;
Πολλά τα θέματα της χθεσινής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου της Αθήνας. Κάποια στιγμή πάντως, εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης από την παράταξη "Ανοικτή Πόλη", κατήγγειλε-εκτός ημερήσιας διάταξης- ότι υπάρχει θέμα με ένα διαγωνισμό φωτισμού που έχει προκηρυχθεί και έχει οσμή σκανδάλου.
Περί τίνος ακριβώς πρόκειται;
Ο παρα-δημοτικός
από press
Δεν υπάρχουν σχόλια: