ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΣΚΑΝΔΑΛΟ για φωτισμό στον Δήμο Αθήνας;

 


Πολλά τα θέματα της χθεσινής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου της Αθήνας. Κάποια στιγμή πάντως, εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης από την παράταξη "Ανοικτή Πόλη", κατήγγειλε-εκτός ημερήσιας διάταξης-  ότι υπάρχει θέμα με ένα διαγωνισμό φωτισμού που έχει προκηρυχθεί και έχει οσμή σκανδάλου. 

Περί τίνος ακριβώς πρόκειται;

Ο παρα-δημοτικός

από press

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.