Νέα Σμύρνη: Νέο κρεσέντο αστυνομικής βίας μετά τη μεγαλειώδη συγκέντρωση - «Πάμε να τους σκοτώσουμε» (Videos)»



 Η τεράστια συγκέντρωση των κατοίκων της Νέας Σμύρνης αλλά και πολλών γύρω περιοχών κατά της αστυνομικής βίας με αφορμή το άγριο ξυλοκόπημα νέων στην κεντρική πλατεία της πόλης την Κυριακή, πνίγηκε στα χημικά, τις κρότου λάμψης, το άγριο κυνηγητό και ξύλο στα στενά, ενώ σημαδεύτηκε από σφοδρά επεισόδια ανάμεσα σε μερίδα συγκεντρωμένων και αστυνομίας με τρεις αστυνομικούς τραυματισμένους αλλά και δεκάδες διαδηλωτές χτυπημένους από τα ΜΑΤ.

Η ΕΛΑΣ σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για «συνάθροιση (5.000) περίπου ατόμων, στην Πλατεία της Νέας Σμύρνης» - οι διαδηλωτές βέβαια μιλούν για 10.000 άτομα!-  τα οποία πραγματοπίησαν πορεία προς το αστυνομικό τμήμα της Νέας Σμύρνης.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

«Την 18.45 ώρα, (3.000) άτομα περίπου από τους συγκεντρωμένους πραγματοποίησαν πορεία μέσω των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου, Εφέσου και Πλαστήρα με κατεύθυνση το Αστυνομικό Τμήμα Νέας Σμύρνης.

Πλησιάζοντας τον αστυνομικό φραγμό προ του Τμήματος, ομάδα (400) περίπου ατόμων που προηγείτο της πορείας, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους και κρατώντας στα χέρια τους μολότοφ, φωτοβολίδες, καπνογόνα, καδρόνια, μπετόβεργες και άλλα αντικείμενα ανέπτυξε ταχύτητα και επιτέθηκε με σφοδρότητα στις αστυνομικές δυνάμεις.

Οι αστυνομικές δυνάμεις κάνοντας χρήση των αναγκαίων μέσων τους απέκρουσε.

Στη συνέχεια οι επιτιθέμενοι χωρίσθηκαν σε ομάδες και συνέχισαν επιθέσεις με πρωτοφανή σφοδρότητα κατά των αστυνομικών δυνάμεων, προκαλώντας παράλληλα φθορές σε καταστήματα, αυτοκίνητα και άλλες εγκαταστάσεις.

Οι αστυνομικές δυνάμεις αναγκάστηκαν να απαντήσουν με λελογισμένη χρήση δακρυγόνων λόγω του πυκνοκατοικημένου της περιοχής και με ρίψεις νερού.»

Κατά την ΕΛΑΣ υπάρχουν 3 τουλάχιστον τραυματίες αστυνομικοί και πραγματοποιήθηκαν μέχρι στιγμή 10 συλλήψεις.

Άγρια καταστολή

Μπορεί η ΕΛΑΣ να κάνει βέβαια λόγο για «λελογισμένη χρήση δακρυγόνων» αλλά η αλήθεια είναι ότι ολόκληρα πυκνοκατοικημένα οικοδομικά τετράγωνα πνίγηκαν στα χημικά, δημιουργώντας ασφυκτικές συνθήκες για τους κατοίκους. Ακόμα και οι «αύρες» εκτόξευσαν νερό μέσα σε δρόμους και στενά σε μια ακόμα επικίνδυνη τακτική της ΕΛΑΣ, που πλέον αποτελεί μόνιμη κατασταλτική επιλογή της.

Διαβάστε την συνέχεια στο topontiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.