Facebook: Έδινε λάθος στοιχεία στους διαφημιστές

 


Παρά το γεγονός ότι το Facebook εδώ και χρόνια βρίσκεται εν μέσω «θύελλας», μετά τις αποκαλύψεις για την Cambridge Analytica και τη δράση της στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης μοιάζει να... μην μαθαίνει.

 

Νέα προβλήματα με τα προσωπικά δεδομένα

Από την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου το Facebook είναι υποχρεωμένο να μπλοκάρει τη συλλογή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που οι χρήστες παραχωρούν σε άλλες εφαρμογές που συνδέονται με την πλατφόρμα καθώς, όπως αποδείχθηκε τα στοιχεία αυτά γίνονταν αντικείμενο εκμετάλλευσης από τρίτους.
 
Όπως σημειώνει το news247.gr, οι αρχές της Νέας Υόρκης, μετά από έρευνα που πραγματοποίησαν διαπίστωσαν ότι εξωτερικοί προγραμματιστές εφαρμογών που χρησιμοποιούσαν το Kit που έχει η εταιρία για ανάπτυξη λογισμικού τους επέτρεπε να συλλέγουν προσωπικά δεδομένα ακόμα και κόντρα στις πολιτικές απορρήτου του ίδιου του Facebook.
 
H έρευνα διατάχθηκε μετά από δημοσίευμα της Wall Street Journal, που δημοσιεύτηκε 22/2 του 2019 και αποκάλυπτε πως οι ευαίσθητες πληροφορίες που δίνουμε κατά τη χρήση εφαρμογών, περνούν στα χέρια της Facebook. Είχε προηγηθεί η εξέταση 11 δημοφιλών apps που ζητούσαν πληροφορίες για την υγεία -και μετά χωρίς να ρωτήσουν το χρήστη τις μοιράζονταν με το Facebook.
 

«Φούσκωμα» στα νούμερα των διαφημίσεων

Ωστόσο, οι αποκαλύψεις δεν σταματούν εδώ: δικαστής αποφάσισε να αποσφραγίσει δικαστικά έγγραφα και συγκεκριμένα μήνυσης που κατατέθηκε το 2018 και είναι σε εξέλιξη. Σε αυτά, αναφέρεται ότι οι «αξιωματούχοι» της εταιρίας είχαν ενημερωθεί για τη «φουσκωμένη» μέθοδο μετρήσεων των διαφημίσεων.
 
Η μέθοδος του Facebook μετρούσε λογαριασμούς -που μπορεί να ήταν ψεύτικοι, μεταξύ άλλων. Και άρα τα στοιχεία ήταν λανθασμένα. Μια υπάλληλος είχε εντοπίσει το πρόβλημα και ενημέρωσε τους πάντες. Αλλά δεν έγινε κάτι, γιατί αν διορθωνόταν το πρόβλημα τα νούμερα που έβλεπαν οι διαφημιστές, θα μειώνονταν κατά 10%.
 
Πριν δυο χρόνια, το Facebook ανακοίνωσε πως αντί να μετρά τον αριθμό των ενεργών χρηστών που έβλεπαν μια διαφήμιση σε διάστημα 30 ημερών, θα μετρούσαν αυτών που έβλεπαν τη σωστή διαφήμιση (βάσει των κριτηρίων), στο ίδιο διάστημα. Δεν είπε ότι οι διπλοί ή οι ψεύτικοι λογαριασμοί εξακολουθούσαν να είναι στο σύνολο.

από topontiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.