Κορωνοϊός: Συγκλονιστικές διηγήσεις γιατρών από Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία
Τις εμπειρίες τους από όσα βλέπουν καθημερινά από την πανδημία του κορωνοϊού, περιγράφουν οι γιατροί της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Γαλλίας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στην Ισπανία, ένας γιατρός μίλησε μέσω Twitter, και με δάκρυα στα μάτια εξήγησε τις δύσκολες επιλογές που έπρεπε να κάνει εργαζόμενος καθημερινά στην μονάδα εντατικής θεραπείας.
«Βγάζουμε τους αναπνευστήρες από τους ηλικιωμένους για να τους δώσουμε στους νεότερους»
Μίλησε επίσης για τις δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να πάρουν: την αφαίρεση των αναπνευστήρων από τους ηλικιωμένους ασθενείς για να τους δώσουν στους νεότερους, επειδή είναι πιο πιθανό να επιβιώσουν από τον κορωνοϊό.
Η Ισπανία έχει σχεδόν 4.000 εργαζόμενους στον τομέα της υγείας που έχουν μολυνθεί από κορωνοϊό, περισσότερους από έναν στους 10 από τους συνολικά επιβεβαιωμένους, δήλωσαν χθες αξιωματούχοι, με την Ισπανία να γίνεται η δεύτερη χώρα που πλήττεται περισσότερο μετά την Ιταλία στην Ευρώπη. Όπως και σε άλλες χώρες που πλήττονται σκληρά από τον κορωνοϊό, οι νοσηλευτές, οι γιατροί και άλλοι εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας, λένε ότι δεν υπάρχουν αρκετά προστατευτικά κιτ.
Διαβάστε την συνέχεια στο iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια: