Κορονοϊός: Ομάδα διδασκόντων καθηγητών του ΕΚΠΑ κατά Τσιόδρα: «Απαράδεκτες οι θέσεις του»
Για ποιο λόγο δεν κάνουν τα προβλεπόμενα από τα επιδημιολογικά πρωτόκολλα, διερωτάται ο σύλλογος καθηγητών.
Επίθεση κατά του Σωτήρη Τσιόδρα εξαπέλυσε ομάδα διδασκόντων καθηγητών του ΕΚΠΑ και δη ο Σύλλογος Διδασκόντων Σχολής Θετικών Επιστημών, ο οποίος χαρακτηρίζει απαράδεκτες τις τοποθετήσεις του και τάσσεται υπέρ του καθηγητή Κουρέτα, ο οποίος απέστειλε σχετική επιστολή στον πρωθυπουργό.
Οι ακαδημαϊκοί παίρνουν θέση υπέρ της τοποθέτησης του καθηγητή Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα, για τον εντοπισμό και την καταγραφή των κρουσμάτων του κορονοϊού μέσω της αύξησης των δειγματοληπτικών ελέγχων.
Σε ανάρτησή του στο Facebook ο Σύλλογος Διδασκόντων Σχολής Θετικών Επιστημών κοινοποιεί την επιστολή του κ. Κουρέτα προς τον πρωθυπουργό για το ζήτημα, ενώ απαντώντας σε χρήστη που χαρακτηρίζει ως επαρκή την απάντηση του κ. Τσιόδρα σε αυτή κατά τη χθεσινή ενημέρωση από το υπουργείο Υγείας, απαντά με αιχμές για την τοποθέτηση του λοιμωξιολόγου:
Διαβάστε την συνέχεια στο ethnos

Δεν υπάρχουν σχόλια: