Ο Χατζηδάκης και οι πυρκαγιές στην Αυστραλία


Γράφει ο Σωτήρης Καμενόπουλος

Πρόσφατα συνεδρίασε για πρώτη φορά η Ειδική Επιστημονική Επιτροπή για την αντιμετώπιση της Κλιματικής Αλλαγής, η οποία συνεστήθη με βάση τον Νόμο 4638/2019. Σκοπός της Επιτροπής είναι η εισήγηση για τη διαμόρφωση πολιτικών αντιμετώπισης της Κλιματικής Αλλαγής και ο συνδυασμός τους με μέτρα προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή, η επιστημονική τεκμηρίωση για την αναγκαιότητα των προτεινόμενων πολιτικών και η γνωμοδότηση για κάθε θέμα σχετικό με την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας έφερε ως παράδειγμα την Αυστραλία.

Συγκεκριμένα, ο Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε σχετικά: «Η κλιματική αλλαγή μας αφορά όλους. Το έχει ζήσει όλος ο πλανήτης με το λιώσιμο των πάγων στην Αρκτική, με τις πυρκαγιές στον Αμαζόνιο, αλλά και με τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές στην Αυστραλία. Το έχουμε ζήσει δυστυχώς και στην πατρίδα μας με ακραία καιρικά φαινόμενα και αντίστοιχες φυσικές καταστροφές, αλλά και απώλειες ανθρώπινων ζωών κ.λπ, κ.λπ». Αλήθεια, από πού τεκμηριώνονται αυτά που υποστηρίζει ο κ. Χατζηδάκης; Όλα αυτά είναι παντελώς ατεκμηρίωτα.
Ας απομυθοποιηθούν όσα ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης λοιπόν. Το λιώσιμο των πάγων είχε ανακοινωθεί εδώ και δεκαετίες και αυτό δεν συνέβη μέχρι σήμερα. Ο Αλ Γκορ προέβλεψε ότι ο Αρκτικός κύκλος θα είναι χωρίς πάγους μέχρι το 2013. Το 2009 ο Αλ Γκορ μετατόπισε την πρόβλεψή του για λιώσιμο των πάγων του Αρκτικού κύκλου το έτος 2014.
Το 2013 δόθηκε νέα πρόβλεψη για λιώσιμο των πάγων του Αρκτικού κύκλου: το έτος 2015. Το ενδιαφέρον δεν είναι ότι ο κ. Χατζηδάκης ζήλεψε τις αποτυχημένες προβλέψεις του κ. Αλ Γκορ. Το ενδιαφέρον είναι ότι ο κ. Χατζηδάκης υιοθετεί τις αποτυχημένες ιδεοληψίες του κ. Αλ Γκορ ο οποίος δεν εκλεγόταν με το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα, αλλά με το Δημοκρατικό Κόμμα των ΗΠΑ. Από πότε η ΝΔ υιοθετεί τις αρχές του αμερικανικού Δημοκρατικού Κόμματος;
Επίσης, από τη δεκαετία του 1970 οι τότε κλιματικοί καταστροφολόγοι υποστήριζαν ότι φέτος, δηλαδή το 2020, θα έχει ήδη ανέβει η στάθμη των υδάτων κατά 6 μέτρα. Δηλαδή, φέτος, το λιμάνι του Ρεθύμνου, τόπος καταγωγής του κ. Χατζηδάκη, θα ήταν ήδη... βυθισμένο.
Διαβάστε την συνέχεια στο slpress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.