Δημοκρατία και πληκτρολόγιο


Κείμενο του φιλολόγου Ηλία Γιαννακόπουλου

Γιατί η δημοκρατία σε όλες τις εκδοχές της έχει ανάγκη από εκείνον τον πολίτη που γνωρίζει και μπορεί να κρίνει, να αμφιβάλει και να αντιμάχεται τη λογική - πρακτική της εξουσίας αλλά και να συναινεί και να αντιπροτείνει όπου και όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο.

Η δημοκρατία ορφανεύει όταν στους κόλπους της ζουν άτομα πολιτικά και βιολογικά «άνευρα».


Επιμέλεια παρουσίαση: Πολυξένη Λυκίδου

από mythagogia.blogspot.com, μέσω youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.