Δημοκρατία και πληκτρολόγιο
Κείμενο του φιλολόγου Ηλία Γιαννακόπουλου
Γιατί η δημοκρατία σε όλες τις εκδοχές της έχει ανάγκη από εκείνον τον πολίτη που γνωρίζει και μπορεί να κρίνει, να αμφιβάλει και να αντιμάχεται τη λογική - πρακτική της εξουσίας αλλά και να συναινεί και να αντιπροτείνει όπου και όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο.
Επιμέλεια παρουσίαση: Πολυξένη Λυκίδου
από mythagogia.blogspot.com, μέσω youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: