Ιδιωτικές συντάξεις προωθεί η “καλή” μας Ευρωπαϊκή Ένωση !
Γράφει η Μαρία Αφρξενίδου
Όπως προκύπτει από Σχέδιο Γνωμοδότησης της Επιτροπής Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας των Καταναλωτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, απήχηση στην Ευρωβουλή βρίσκει η πρωτοβουλία της Κομισιόν, για την δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού συνταξιοδοτικού προϊόντος (sic) με την παροχή κινήτρων σε Ευρωπαίους πολίτες να μεριμνήσουν για την ατομική τους συνταξιοδοτική μέριμνα.(reporter.gr)##ΥΓ..
Ακολουθήστε μας στο Facebook Τελευταία Έξοδος
Τι λεγαμε για τα Ασφαλιστικα Ταμεια ?για τον ΕΦΚΑ?τον ΟΓΑ? τον ΟΑΕΕ κ ολα τ αλλα ? σε καταρρευση πληρη…ο Ρωμανιας ειχε δηλωσει ,πριν παραιτηθει ,οταν αρνηθηκε να εκτελεσει κ να βαλει την υπογραφη του στις ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ περικοπες συνταξεων κ ΕΚΑΣ ,οτι το συνταξιοδοτικο συστημα ,εχει βιωσιμοτητα μεχρι το 2017 κ απο κει κ περα θα εχει τεραστιο προβλημα …θα εχουν συνταξη, οσοι εχουν χρηματα για ιδιωτικη συνταξη κ οι υπολοιποι θα τους κοιταμε ..ποσοι εχουν χρηματα φαινεται ξεκαθαρα απο τα 3/4 των πολιτων που χρωστανε ηδη στο δημοσιο …

Δεν υπάρχουν σχόλια: