Δημ. Καραγιάννης: Οι εταιρείες θέλουν σύνδεση με άτομα-αριθμούς-καταναλωτές. Η οικογένεια αποτελεί εμπόδιο. Καθήκον αντίστασης το καθημερινό βίωμα της οικογενειακής χαράς (ΗΧΗΤΙΚΟ).
Μακρόν-Γαλλία Γονέας Α και Β.
Ακολουθήστε μας στο Facebook Τελευταία Έξοδος
Δημ. Καραγιάννης : To "political correct" κινδυνεύει να καταδυναστεύσει την ζωή.
Επίκεντρο ο πυρήνας της οικογένειας να μετατραπεί σε "πελάτη" των πολυεθνικών.
Επίκεντρο ο πυρήνας της οικογένειας να μετατραπεί σε "πελάτη" των πολυεθνικών.
Ο καθηγητής ψυχιατρικής και ψυχοθεραπευτής , επικεφαλής του Κέντρου "Αντίστιξη" Δημήτρης Καραγιάννης , μιλώντας στον 98.4 για την πρόθεση της κυβέρνησης Μακρόν να αντικαταστήσει στα επίσημα σχολικά έγγραφα τους όρους "μητέρα" και "πατέρας" με τους όρους "γονέας 1" και "γονέας 2", έκανε λόγο για ευθέως χτύπημα της μητρότητας και της πατρότητας, ακόμη και στα ομόφυλα ζευγάρια.
Ο καθηγητής ψυχιατρικής και ψυχοθεραπευτής , επικεφαλής του Κέντρου "Αντίστιξη" Δημήτρης Καραγιάννης , μιλώντας στον 98.4 για την πρόθεση της κυβέρνησης Μακρόν να αντικαταστήσει στα επίσημα σχολικά έγγραφα τους όρους "μητέρα" και "πατέρας" με τους όρους "γονέας 1" και "γονέας 2", έκανε λόγο για ευθέως χτύπημα της μητρότητας και της πατρότητας, ακόμη και στα ομόφυλα ζευγάρια.
Κατά τον Δημήτρη Καραγιάννη, φαίνεται οτι με πρόσχημα τα ατομικά δικαιώματα και τον "πόλεμο ενάντια στις διακρίσεις" εισερχόμαστε στην απόλυτα ζοφερή σύγχρονη εκδοχή των απρόσωπων κοινωνιών.
Με πρόσχημα την "υπεράσπιση της ετερότητας" οι παρακμιακές "φιλελεύθερες" δήθεν απόψεις, προστασίας των ιδιαιτεροτήτων, καταλήγουν να καταργήσουν κάθε ετερότητα και κάθε διαφορετικότητα. Για τις ελίτ της παγκοσμιοποίησης δεν πρέπει να υπάρχουν ούτε μαμάδες, ούτε μπαμπάδες,μόνο "πελάτης 1" και "καταναλωτής 2". Το "σκοτάδι" έρχεται με μανδύα πολύχρωμο και στοχεύει καταρχήν στα μυαλά μας.
Με πρόσχημα την "υπεράσπιση της ετερότητας" οι παρακμιακές "φιλελεύθερες" δήθεν απόψεις, προστασίας των ιδιαιτεροτήτων, καταλήγουν να καταργήσουν κάθε ετερότητα και κάθε διαφορετικότητα. Για τις ελίτ της παγκοσμιοποίησης δεν πρέπει να υπάρχουν ούτε μαμάδες, ούτε μπαμπάδες,μόνο "πελάτης 1" και "καταναλωτής 2". Το "σκοτάδι" έρχεται με μανδύα πολύχρωμο και στοχεύει καταρχήν στα μυαλά μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια: