Πολύ αφιλόξενα αισθάνεται στην Ελλάδα η Fraport Greece, στην οποία παραχωρήθηκαν 14 ελληνικά αεροδρόμια, σύμφωνα με τον CEO της


Τα παράπονά του εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, για το γραφειοκρατικό τέρας που έχει να αντιμετωπίσει στην Ελλάδα, στην προσπάθειά του να διαχειριστεί τα 14 ελληνικά αεροδρόμια που παραχωρήθηκαν στην εταιρεία του.

Ακολουθήστε μας στο Facebook Τελευταία Έξοδος 

Όπως αναφέρει ο ίδιος, χρειάστηκαν να λάβουν περίπου 200 άδειες και εγκρίσεις προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες στα αεροδρόμια, τη στιγμή που στη Λίμα του Περού, δε χρειάστηκαν καμία άδεια, χωρίς να διευκρινίζει αν με αυτό, εννοεί πως πηγαν στο Περού και άρχισαν να διαχειρίζονται ένα αεροδρόμιο χωρίς να ρωτήσουν κανέναν.
Σημείωσε επίσης, πως στην ουσία κλήθηκαν να δημιουργήσουν μια νέα εταιρεία εκ του μηδενός, αφού δεν τους δόθηκε η δυνατότητα να απορροφήσουν τους υφιστάμενους δημοσίους υπαλλήλους, για νομικούς λόγους. Χρειάστηκε δηλαδή να κάνουν συνεντεύξεις και προσλήψεις!
Ο CEO της Fraport Greece Αλεξάντερ Τσίνελ, εκμυστηρεύτηκε τα παράπονά του, στο πλαίσιο μεγάλης έρευνας που έγινε για τη γραφειοκρατία και τις επενδύσεις, στην οποία συμμετείχαν μόνο CEO και όπου όλοι δήλωσαν, πως περνάνε πολύ δύσκολα στην Ελλάδα.

Η σύμβαση

Η Fraport είχε περάσει δύσκολες ώρες στην Ελλάδα από τη στιγμή που αποφάσισε να καταπιαστεί με το Ελληνικό Δημόσιο.
Λαϊκίστικες φωνές που εναντιώνονται στην ανάπτυξη, είχαν για παράδειγμα επισημάνει πως το να έχεις μόνο το 30% του κεφαλαίου που χρειάζεται για μια επένδυση και τα υπόλοιπα να τα παίρνεις σαν δάνειο από τράπεζες που ανακεφαλαιοποίησε ο ελληνικός λαός από τον οποίο θες να αγοράσεις τα αεροδρόμια, δε θα ‘πρεπε να θεωρείται ιδιαίτερα ασφαλής επένδυση, κυρίως για τον τραπεζικό σου τομέα.
Δύσκολα πρέπει να πέρασε η Fraport και στην προσπάθειά της να βρει εγγυητή για αυτά τα δάνεια. Για καλή της τύχη όμως, το ελληνικό δημόσιο μπήκε εγγυητήςστα δάνεια μιας εταιρείας που θέλει να αγοράσει περιουσία του ελληνικού δημοσίου και λύθηκε και αυτό το πρόβλημα.
Σειρά όμως είχε το γραφειοκρατικό τέρας που ονομάζουμε “φόρους”. Και επειδή η Fraport δεν είναι πλέμπα για να πληρώνει φόρους, απαλλάχθηκε από ΕΝΦΙΑδημοτικά τέλη και έξοδα περιβαλλοντικών μελετών. Δε θέλουμε καν να φανταστούμε, το πόση γραφειοκρατία χρειάστηκε να αντιμετωπίσει η συγκεκριμένη εταιρεία, προκειμένου να απαλλαγεί από τα φορολογικά βάρη που βαρύνουν όλους τους άλλους!
Γραφειοκρατία πρέπει να συνάντησε η Fraport και στην προσπάθειά της να βάλει πυροπροστασία στο μαγαζί της, αλλά για άλλη μια φορά, πάλεψε με το αργοκίνητο ελληνικό δημόσιο και βγήκε νικήτρια, πετυχαίνοντας έτσι τη μετάταξη500 πυροσβεστών (πυροσβεστών όχι πυροσβεστήρων) στα αεροδρόμιά της. Αυτό μάλιστα έγινε μια χρονιά, που οι καλοκαιρινές φωτιές της Ελλάδας κατέκαψαν μεγάλες εκτάσεις. Όμως κανένας άλλος πέρα από τους πυροσβέστες, δεν ισχυρίζεται πως αυτά τα δύο γεγονότα, έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους.
Τελευταίο κερασάκι στην τούρτα για την πετυχημένη εταιρεία, ήταν πως χρειάστηκε να διεκδικήσει δικαστικά 27 εκατομμύρια ευρώ από το ελληνικό κράτος, με τα 3 από αυτά να χρειάζονται για να βελτιώσει τις τουαλέτες στα 14 μαγαζιά της.
Όπως καταλαβαίνετε, η γραφειοκρατία και αργοπορία στην απονομή δικαιοσύνης, κάνουν πολύ δύσκολες τις επενδύσεις στην Ελλάδα, με κάποιες από τις εταιρείες να χρειάζεται ορισμένες φορές να συμπληρώσουν μπόλικη χαρτούρα, απλά και μόνο για να πάρουν λεφτά από το ελληνικό κράτος.
Ντρεπόμαστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.