Ε.ΠΑ.Μ. - Εκδήλωση στο Εμπορικό Επιμελητήριο Μαγνησίας στις 20 Ιαν 2018
Το Ε.ΠΑ.Μ. Μαγνησίας διοργάνωσε εκδήλωση, το Σάββατο 20 Ιανουαρίου στις 18.30, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Εμπορικού Επιμελητηρίου Μαγνησίας στον Βόλο (Δημητριάδος 176) με θέματα:
Ακολουθήστε μας στο Facebook Τελευταία Έξοδος
• «Τεχνολογία και καινοτομία ως βασικοί παράγοντες οικονομικής ανάπτυξης παραδοσιακών γεωργικών προϊόντων».
Καθηγητής Χημείας, πρώην πρόεδρος του ΕΦΕΤ και Επιστημονικός Συνεργάτης του Ιδρύματος ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος,
Ιατρός, Καρδιολόγος - Πνευμονολόγος, μέλος του «Πανεπιστημονικού Μετώπου», της «Επιτροπής Διεκδίκησης Γερμανικών Αποζημιώσεων» και επικεφαλής του Τομέα Τροφίμων του Ε.ΠΑ.Μ. και ο
κ.Νίκος Κατσαρός
έριξαν φως, απάντησαν, αποκάλυψαν και δημοσιοποίησαν :
• Για ποιους λόγους έχουμε κατακόρυφη αύξηση της νοσηρότητας των ανθρώπων σε όλα τα νοσήματα, ενώ έπρεπε να έχουμε μεγάλη μείωση των ασθενών λόγω της αλματώδους εξέλιξης και προόδου της Ιατρικής επιστήμης και της φαρμακολογίας;
• Ποια είναι τα μέτρα και οι εντολές των γιατρών για την καταπολέμηση του καρκίνου, των καρδιοπαθειών, των εγκεφαλικών, της αρτηριακής υπέρτασης, της άνοιας, του Αλτσχάιμερ, της σκλήρυνσης κατά πλάκας, της κατάθλιψης και όλων των άλλων νευροψυχιατρικών νοσημάτων, του άγχους, των αλλεργιών, των παθήσεων θυρεοειδούς, λευχαιμιών και λοιπών νοσημάτων;
• Πώς μπορούμε να προλαμβάνουμε την ανάπτυξη των ανωτέρω νοσημάτων;
• Οι αγρότες πράγματι έχουν αυξήσει και αυξάνουν τα εισοδήματά τους με την επιβληθείσα χημική γεωργία ή η χημική γεωργία ήταν και είναι ένας καλοφτιαγμένος μύθος από το βιομηχανικό μπλοκ;
Οι ομιλητές θεωρούν ότι το πάντρεμα της επιστημονικής γνώσης με την πολύτιμη εμπειρία των ανθρώπων του μόχθου, δηλαδή των γεωργών και κτηνοτρόφων, που είναι άλλωστε εκείνοι που παράγουν την τροφή μας, είναι εντελώς απαραίτητη και επιβεβλημένη για την μείωση της νοσηρότητας των ανθρώπων.
Τέλος στη συζήτηση και στον διάλογο που ακολούθησε, οι ομιλητές εξήγησαν με ποιους τρόπους τα παραγόμενα τρόφιμα μπορεί να είναι, σύμφωνα με τον Ιπποκράτη, σε μεγάλο βαθμό και φάρμακα, υποστηρίζοντας την διατήρηση της υγείας μας.
Την εκδήλωση προλόγισε ο Φίλιππος Ζανάκης, γεωπόνος και μέλος της Τ.Ο. Άνω Βόλου του Ε.ΠΑ.Μ.
https://www.epamhellas.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια: