Ήταν ένα μικρό καράβι…Γράφει ο Ναύαρχος Ε.Α. Λιμενικού Σώματος Αντώνης Παπαντωνίου

 

Κάπου στο Αιγαίο και κολυμπούσε στα αγιασμένα του νερά από την Αρχαιότητα που οι Έλληνες, με όποια μορφή εμφανίζονταν ήταν οι κυρίαρχοι στο Εμπόριο και όχι μόνον, με μικρές περιόδους αμφισβήτησης από άλλους Λαούς της γύρω περιοχής, όπως Καρχηδόνιους και Φοίνικες που όμως πάντα υπερίσχυαν και απόδειξη είναι ότι μόνον αυτοί άντεξαν στην Ιστορική διαδρομή ενώ οι δεύτεροι ανήκουν πλέον στο Ιστορικό παρελθόν.


Πρό ολίγων ημερών λοιπόν, για να πάμε στο σήμερα ένα Φορτηγό πλοίο Τουρκικό έπλεε ανοιχτά της Ρόδου , εντός των χωρικών μας Υδάτων σύμφωνα με την «Κυβέρνησή» μας και στα Διεθνή Ύδατα σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της καλής μας Γειτόνισας Τουρκίας. Η είδηση λοιπόν λέει ότι Ελληνικό περιπολικό πλοίο του Λιμενικού Σώματος έβαλε με πυρά εναντίον του με το αιτιολογικό ότι δεν συμμορφώθηκε να σταματήσει για έλεγχο του Φορτίου του.

Εδώ λοιπόν γεννώνται κάποια, κρίσιμα θεωρώ, ερωτηματικά που ζητούν απάντηση, αν και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι αποκλείεται να δοθεί.

Λοιπόν :

1.- Ο έλεγχος του Φορτίου ενός πλοίου εν πλώ λέγεται «Νηοψία» και επιτρέπεται σε παράκτιο Κράτος να τον πραγματοποιήσει , σύμφωνα με το Διεθνές Δημόσιο Ναυτικό Δίκαιο, εάν υπάρχουν βάσιμες υπόνοιες ότι μεταφέρει φορτίο που χαρακτηρίζεται ότι εμπίπτει στα Εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας όπως π.χ. παράνομη μεταφορά όπλων και πυρομαχικών, ναρκωτικών, δούλων.

2.- Εάν γίνεται ο έλεγχος σε Διεθνή Ύδατα για τον πλέον ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο το Κράτος που έχει την πληροφορία και ξεκινά την «Νηοψία» ενημερώνει και καλεί, ενδεχομένως, σε συνδρομή και άλλο παράκτιο Κράτος εάν το κρίνει χρήσιμο και αναγκαίο.

3.- Απαιτεί από τον Πλοίαρχο του πλοίου την άμεση ακινητοποίησή του για την πραγματοποίηση του ελέγχου και σε περίπτωση άρνησης προχωρά σε ρίψη προειδοποιητικών βολών.

4.- Ταυτόχρονα με τα πιο πάνω καλεί σε συνδρομή βοήθεια και από άλλα πλωτά περιπολικά πλοία που βρίσκονται στην πλησίον περιοχή καθώς επίσης και την συνδρομή του Πολεμικού Ναυτικού με παραπλέοντα στην περιοχή πολεμικά πλοία η και εναέρια μέσα.

5.- Αντί να βάζει με πυρά γενικώς στοχεύει στην πρύμη του πλοίου και συγκεκριμένα στην περιοχή του πηδαλίου-έλικας προκειμένου να το ακινητοποιήσει, γιατί αυτός είναι ο αντικειμενικός σκοπός.

6.- Ενημερώνεται άμεσα ο Διεθνής Διακυβερνητικός Ναυτιλιακός Οργανισμός καθώς επίσης και η Ιντερπόλ.

Τι από τα πιο πάνω έγινε;

Εάν έγιναν ας βγεί μια επίσημη Ανακοίνωση, με όποια αξιοπιστία και αν έχει, αλλά κυρίως εάν δεν έγιναν να ενημερωθούμε γιατί δεν έγιναν.

Τα πιο πάνω ερωτήματα αφορούν τα πραγματικά περιστατικά. Υπάρχουν όμως και κάποια ακόμη θέματα τα οποία μας προκαλούν σοβαρά ερωτηματικά για το τι ακριβώς συνέβη και για πιο λόγο συνέβη.

Θα πρέπει λοιπόν να φέρουμε στην μνήμη μας δεκάδες περιπτώσεις, ων ουκ έστι αριθμός, που περιπολικά πλοία της Τουρκίας προχώρησαν σε παραβιάσεις των χωρικών μας υδάτων, μεταξύ των οποίων και κάποιες ιδιαίτερα προκλητικές με εκδίωξη ακόμα και σύλληψη ψαράδων μας που ψάρευαν στα χωρικά μας ύδατα και δεν υπήρξε απολύτως καμία αντίδραση.

Μάλιστα προ ολίγων ετών σε ερώτηση Δημοσιογράφων για ένα ανάλογο περιστατικό ο Προιστάμενος της Τοπικής Λιμενικής Αρχής είχε δηλώσει ότι είχε πάρει διαταγή από το προιστάμενο Υπουργείο του, Εμπορικής Ναυτιλίας, να μην αντιδράσει!
Γιατί λοιπόν τώρα;;;;

Ακόμη ερωτώ ποιος έδωσε την διαταγή; Ο Φυσικός Αρχηγός του Κυβερνήτη;; Κάτι τέτοιο θεωρώ ότι ανήκει στο χώρο της Επιστημονικής φαντασίας και δεν το συζητώ ούτε σαν αστείο. Μήπως λοιπόν ο αρμόδιος Υπουργός, δηλαδή ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας;;;

Ανεξάρτητα από την γνώμη που έχω για τον <Κύριο> αυτό επίσης το αποκλείω γιατί είναι ένα ζήτημα γενικώτερο και εξαιρετικά «ευαίσθητο».
Άρα η εντολή πρέπει να δόθηκε από πολύ «ψηλά», όπως η από τον «Υπουργό» Εθνικής Άμυνας , Καμμένο, έ ρε κατάντια, η από το «πρωθυπουργικό» Γραφείο.
Εδώ όμως μπαίνει ένα άλλο θέμα. Μια «Κυβέρνηση] που είναι και επίσημα ΚΑΤΟΧΙΚΗ έχει το δικαίωμα να παίρνει τέτοιες αποφάσεις, χωρίς να έχει και αυτή «άνωθεν εντολή»;
Και επειδή υπάρχουν και κάποιοι που ακούν τη λέξη Κατοχή και βγάζουν «μπιμπίκια» τους παραπέμπω πολύ πρόχειρα και σύντομα μόνο σε αυτό: Ν.4336/14-8-2015 Φ.Ε.Κ. 94 Α (ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Γ-ΣΕΛ.1014).

Και κάτι που άφησα για το τέλος :

Ο πλοίαρχος του πλοίου φέρεται να είναι συγγενής του Σουλτάνου !!!
Κλείνοντας εφιστώ την προσοχή τη δική μας σε τέτοια γεγονότα γιατί δεν τα θεωρώ τυχαία και ότι έτσι ξαφνικά έπιασε κάποιους μια Εθνική ευαισθησία και αξιοπρέπεια
Όσον αφορά στους «Κυβερνώντες», τους λέω ξεκάθαρα :
Μην παίζετε βρώμικα παιχνίδια σε βάρος της Ελλάδας !!!

*Ο Αντώνης Παπαντωνίου, Ναύαρχος Λ.Σ. (ε.α.) – Νομικός, είναι μέλος της Πολιτικής Γραμματείας
του Ε.ΠΑ.Μ.


ΠΗΓΗ: epamhellas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.