Αυστραλία: Εταιρεία κατασκευάζει τρένο που θα κινείται «για πάντα»



 Θα μπορούσαμε να είμαστε ένα βήμα πιο κοντά σε ένα πραγματικό Snowpiercer χάρη σε μια νέα τεχνολογία που θα επέτρεπε στα τρένα να κινούνται για πάντα.

Η αυστραλιανή εταιρεία Fortescue Future Industries αναπτύσσει ένα  τρένο που έχει λάβει την ονομασία «Τρένο του Απείρου»  αξίας 38 εκατομμυρίων λιρών (50 εκατομμυρίων δολαρίων) που κινείται με μια επαναφορτιζόμενη ηλεκτρική μπαταρία που τροφοδοτείται από τη βαρύτητα.

Θα χρησιμοποιεί την τριβή του φρεναρίσματος στην κατηφόρα για να φορτίσει την ατμομηχανή, που σημαίνει ότι το τρένο μπορεί να μην χρειαστεί ποτέ να σταματήσει για ανεφοδιασμό ή επαναφόρτιση.

Η εταιρεία λέει ότι θα απομακρύνει την ανάγκη για τρένα ντίζελ και αυτά θα λειτουργούν σαν υβριδικό αυτοκίνητο. Όλο αυτό φαίνεται να είναι εν μέρει εμπνευσμένο από τη μετα-αποκαλυπτική σειρά του Netflix Snowpiercer, ένα τρένο που το 2031 κινείται ασταμάτητα και μέσα σε αυτό προσπαθούν να επιβιώσουν οι επιβάτες του από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στον πλανήτη. 

«πραγματικός εκχιονιστής» όπως ανακοινώνουν οι επιστήμονες «τρένο απείρου» με κινητήρα βαρύτητας
Τα τρένα εξόρυξης της Fortescue θα μπορούσαν να κινηθούν μόνοι τους μέσα σε λίγα χρόνια

Ο Dr Andrew Forest, ιδρυτής της Fortescue, δήλωσε: «Το Τρένο του Απείρου θα ενταχθεί στον υπό ανάπτυξη πράσινο στόλο της Fortescue και θα συμβάλει στο να γίνει η εταιρεία ένας σημαντικός παίκτης στην αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά πράσινων βιομηχανικών μεταφορών, παρέχοντας μεγάλη αξία για τους μετόχους μας».

Πρόσθεσε: «Πρέπει να ωθήσουμε τους ηγέτες των επιχειρήσεων και τους πολιτικούς παγκοσμίως να συνειδητοποιήσουν ότι τα ορυκτά καύσιμα είναι μόνο μια πηγή ενέργειας και υπάρχουν άλλες τώρα, όπως η βαρυτική ενέργεια, που αναδύονται γρήγορα, οι οποίες είναι πιο αποτελεσματικές, χαμηλότερου κόστους και πράσινες».

«πραγματικός εκχιονιστής» όπως ανακοινώνουν οι επιστήμονες «τρένο απείρου» με κινητήρα βαρύτητας

Η εταιρεία ανέφερε ότι τα τρένα της θα έχουν μήκος περίπου 3χλμ. και θα μπορούν να μεταφέρουν 34.000 τόνους σιδηρομεταλλεύματος. Τα τρένα χρησιμοποιούν σήμερα 82 εκατομμύρια λίτρα ντίζελ κάθε χρόνο, τα οποία η εταιρεία ελπίζει να μειώσει δραματικά με το «Τρένο του Απείρου».

από primenews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.