Ιδού η Τουρκία που η Δύση δεν θέλει να δει



 Γράφει ο Βαγγέλης Γεωργίου

Άραγε τίνος κράτους στον κόσμο η ηγεσία προπαγανδίζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους συγκεκριμένους στίχους: «Άκου κόσμε, εγώ είμαι παιδί μάρτυρα. Μην ξεχνάς πως είμαι τέκνο της πατρίδας με την ημισέληνο, που από το αίμα των προγόνων μου ρέει στις φλέβες μου. Δίνουμε τη ζωή μας και παίρνουμε ζωές για την Γαλάζια Πατρίδα». Η απάντηση στο κουίζ είναι προφανής και τη δίνει επίσημα ο Φεχρεντίν Αλτούν, διευθυντής επικοινωνίας της τουρκικής Προεδρίας!

Πρόκειται για τους στίχους του νέου εμβατηρίου με τίτλο "Γαλάζια Πατρίδα" που κοινοποίησε στο τουίτερ ο Αλτούν. Στίχοι που ακούγονται λένε τα εξής: «Οι άπιστοι έγιναν ένα έθνος κι έστησαν συμμαχία. Οι στρατοί του Ισλάμ προσέφυγαν στο δημιουργό. Το λιοντάρι της Μεσογείου (Χαϊρεντίν Πασά) έβγαλε το σπαθί Ζουλφικάρ. Ο Μπαρμπαρόσα Χαϊρεντίν Πασά με τον στόλο του Ισλάμ χτυπά κατά κύματα τη συμμαχία των σταυροφόρων».

Στην έναρξή του στο βίντεο, δύο αξιωματικοί του τουρκικού πολεμικού ναυτικού, χτυπάνε την πόρτα μιας οικογένειας και τους ανοίγουν δύο παιδιά, ένα αγόρι και ένα μικρότερο κοριτσάκι. Οι δύο αξιωματικοί δίνουν στο αγόρι μια τουρκική σημαία και ένα ομοίωμα πολεμικού πλοίου. Στη συνέχεια γίνεται φλασμπάκ στο τουρκικό ναυτικό παρελθόν και στον πειρατή και μετέπειτα Οθωμανό ναύαρχο Χαϊρεντίν Μπαρμπαρόσα. Το μήνυμα του βίντεο είναι καθαρά ισλαμικό-τζιχαντιστικό και ευθέως αντιδυτικό, εναντίον των "Σταυροφόρων" και των απίστων.

Διαβάστε την συνέχεια στο slpress


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.