Οι “αθώες” τουρκοσειρές και ποιοι διαφημίστηκαν σε αυτές 11 έως 15 Μαίου


Την εβδομάδα 11 έως και 15 Μαΐου 2020 εκατόν δέκα περίπου διαφορετικές εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 420 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές – βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης.

Ολόκληρο το κόστος των διαφημιστικών δαπανών πληρώθηκε από την τσέπη των καταναλωτών οι οποίοι αγοράζουν τα προϊόντα που διαφημίζονται σε τουρκοσειρές – βιτρίνα, γιατί το διαφημιστικό κόστος συμπεριλαμβάνεται στην τελική τιμή πώλησης κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας και επιβαρύνει τον τελικό καταναλωτή.
Όπως προκύπτει από το εβδομαδιαίο «Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική TV» (παρατίθεται αναλυτικά στο τέλος της ανακοίνωσης), οι καλύτεροι «πελάτες» που «χρηματοδότησαν» τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης με διαφημιστικά κονδύλια την εβδομάδα από 11 έως και 15 Μαΐου 2020 ήταν τρεις πανίσχυρες πολυεθνικές (Procter & GambleGlaxo Smith Kleine και Unilever) μαζί με τον «δικό μας» ΟΠΑΠ -όλοι αναδείχτηκαν Χρυσοί Χορηγοί, με 12 ή περισσότερες διαφημιστικές παρουσίες μέσα στην εβδομάδα.
Διαβάστε την συνέχεια στο ardin-rixi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.