Τάκης Σπυριδάκης: «Δεν τους έκανα τη χάρη να το ξευτιλίσω» - Όταν ήμουν άφραγκος


Γράφει ο Θεοδόσης Μίχος

Μετά τη «Γλυκιά Συμμορία» –που ήταν μια ταινία με καινούρια ματιά και ηθική μέσα σε μια εποχή αφόρητης και στρεβλής πολιτικοποίησης και για να μιλάμε γι’ αυτή την ταινία σήμερα σημαίνει ότι τα ερωτήματα που έθεσε κάπου ακούμπησαν– μου ζήτησαν να παίξω δέκα φορές το ίδιο πράγμα και αρνήθηκα. 

Ήθελαν να παίζω τον ίδιο ρόλο, στο ξεφτιλέ του όμως. Έναν ήρωα με σημαία μια παραβατικότητα του λουκουμιού. Δεν τους έκανα τη χάρη να το ξευτιλίσω όλο αυτό που είχαμε κάνει. «Γενικά στη ζωή μου η έννοια “φράγκα” ποτέ δεν έπαιξε μεγάλο ρόλο». Αφού είδα ότι δεν ερχόταν μία πρόταση της προκοπής, τους έγραψα όλους στα παλιά μου τα παπούτσια, έπαιξα λίγο στο θέατρο, ψαχνόμουν και επιβίωνα όπως όλος ο κόσμος στις δυσκολίες. 

Ώσπου ήρθε η «Λούφα». Που κανείς δεν περίμενε ότι θα κάνει τόσο μεγάλο μπαμ. Όποτε είχα πρόβλημα, όποτε κώλωνε η τσέπη μου, όποτε έπρεπε να διατηρήσω την αξιοπρέπειά μου ως άνθρωπος, έκανα διάφορες δουλειές. Από μπάρμαν μέχρι οικοδομή. Βέβαια και στα δύο με «λάσπη» καταπιάνεσαι, αργά ή γρήγορα. Έκανα και κάτι αποτυχημένες απόπειρες να ανοίξω ένα μπαράκι.


Διαβάστε την συνέχεια στο andro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.