«Frapport, Εις υγείαν στα κορόιδα !!!»


Σχεδόν 13 μήνες μετά την παραχώρηση των 14 Ελληνικών αεροδρομίων στη Γερμανική FRAPORT θα αναρωτιέται κανείς ποια είναι η κατάσταση σε αυτά. Ποια έργα έχουν πραγματοποιηθεί και με τι χρήματα;

Ακολουθήστε μας στο Facebook Τελευταία Έξοδος 

Η Fraport πέρσι εισέπραξε grosso mondo 100 εκατομμύρια ευρώ. Ποια είναι λοιπόν τα «μεγάλα» έργα εκσυγχρονισμού που πραγματοποιήθηκαν; Ο φακός προσεπιμαρτυρει την έκπληξη των πρώτων θερινών επισκεπτών του νησιού μας. Μια τουαλέτα για όλους. Έτερη εταιρική οδηγία : “Για την αποφυγή καθυστερήσεων χρησιμοποιήστε τις τουαλέτες του ισογείου πριν περάσετε τον έλεγχο ασφαλείας”. «Μα» μου είπε κάποιος εμβρόντητος επισκέπτης «μόνο μία τουαλέτα; γιατί αυτά τα έργα και οι οι όποιες παρεμβάσεις δεν τελείωσαν τον χειμώνα; Σ’ ένα τουριστικό νησί σαν το δικό σας θα έπρεπε να το επιβάλετε….» Δεν του απάντησα αλλά σκέφτηκα το αυτονόητο: μήπως επειδή η εταιρεία περίμενε να εισπράξει πρώτα και μετά να κάνει αυτά τα έργα ή μήπως είναι έμφυτη αυτή η «ανικανότητα» της μεγάλης αυτής εταιρείας που θα έσωζε τον Ελληνικό Τουρισμό από την κατάρα της δημόσιας διαχείρισης;
Τα ερωτήματα τελικά είναι:
  • Ποια είναι η αναβάθμιση του αεροδρομίου;
  • Τι έργα γίνονται;
  • Ποιο όφελος του επιβάτη;
  • Μήπως μειώνονται οι απαραίτητοι χώροι μέσα στις αίθουσες αναχωρήσεων για να μετατραπούν σε μαγαζιά;
  • Τι σκοπούς έχει η εταιρία; την εξυπηρέτηση του επιβάτη ή την μετατροπή του αεροσταθμού σε εμπορικό κέντρο;
  • Που θα χωρέσουν τα διαρκώς αυξανόμενα εκατομμύρια επιβατών όταν τα παλαιότερα έτη ίσα που χωρούσαν στις αίθουσες αναχωρήσεων;
Αναμφίβολα ο νέος σχεδιασμός των αιθουσών αναχωρήσεων δεν πρόκειται να βελτιώσει την λειτουργικότητα αφού έχει ως γνώμονα να περνά ο επιβάτης όσο το δυνατόν από περισσότερα καταστήματα. Όσο για την κατάσταση στην αποκομιδή των σκουπιδιών δεν φαίνεται να υπάρχει ιδιαίτερη ευαισθησία από τους νέους βασικούς εταίρους. ( φωτογραφία 17/05/2018).
Από την άλλη οι συνέπειες για τον Δωδεκανήσιο και τον Τουρισμό επιδεινόνωνται συνεπεία της αλαζονικής πολιτικής της FRAPORT. Η αποχώρηση της RYAN AIR είναι άλλη μια ΤΡΑΝΤΑΧΤΉ απόδειξη. Στελέχη της ίδιας της RYAN αναφέρουν πως τα Δωδεκάνησα δεν αποτελούν πλέον ελκυστικό προορισμό. Δυστυχώς η δυνατότητα φτηνής μεταφοράς έχει σχεδόν εκμηδενιστεί δραματικά αφού ως βασικός αερομεταφορέας σε καθημερινή βάση έχει μείνει μόνο μια εταιρία. Μια επίσκεψη σε πρακτορεία ή σε σχετικά σάιτ δυστυχώς δεν αφήνει περιθώρια αντιρρήσεων. Ξανά βέβαια επαναλαμβάνεται η «ευγενής» συνήθεια. Άρχοντες του Τόπου ερίζουν για το ποιος έπεισε την Ellinair να εκκινήσει τρία δρομολόγια την Εβδομάδα μεταξύ Αθήνας και Ρόδου, μια εξέλιξη που με τα τρια δρομολόγια ανά εβδομάδα δεν δύναται με τίποτα να αντισταθμίσει τα ανά ημέρα 3 δρομολόγια της RYAN που χάθηκαν. Βέβαια ούτε λόγος για την συμβολή της FRAPORT στην αρνητική αυτή εξέλιξη. Πρέπει να γίνει γνωστό ότι η FRAPORT το 2018 προχώρησε σε αύξηση κατά 16% των τελών προσγειώσεως στη Ρόδο (στοιχεία από flightservicebureau.org) Συγχαρητήρια λοιπόν σε όσους έμπρακτα ή σιωπηρά συναίνεσαν σε αυτό το οικονομικό «έγκλημα». Για να καταλάβουμε ποια είναι η κατάσταση της Χώρας μας πρέπει να αναλογιστούμε ότι οι εσωτερικές πολιτικές οικονομικού και κοινωνικού υποβιβασμού υπαγορεύονται από την «θεσμούς» ελέω Γερμανίας (μειώσεις συντελεστών συντάξεων, αυξήσεις ΦΠΑ όπου δεν έχει αυξηθεί ακόμα, μείωση αφορολογήτου, ξεπούλημα ΔΕΗ) με την Κυβέρνηση (κατά δήλωσιν μόνον αντιμνημονιακή) σε ρόλο εκτελεστικού δυστυχώς οργάνου !!!
Την ίδια στιγμή η Γερμανία, επιδεικνύοντας ακραίο αμοραλισμό και υποκρισία, πουλά υποβρύχια στην Τουρκία για να συνεχίσει να ασκεί την εμπρηστικά επιθετική της πολιτική κατά της Ελλάδος ενώ όσοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου βαπτίζονται συλλήβδην ως ιδεολογικοπολιτικά ακραίοι και κινδυνολόγοι. Στην Ελλάδα έχουμε το προνόμιο να έχουμε αιχμαλώτους πολέμου σε περίοδο Ειρήνης (υπόθεση Μητραιτώδη και Κούκλατζη) ενώ στον Εθνικό εναέριο Χώρο συνεχίζονται οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές μέσα από αναχαιτίσεις . Η ίδια ή Γερμανία έχοντας χαμηλότατη επιχειρησιακή ετοιμότητα στα πολεμικά της αεροσκάφη, δεν τηρεί τις υποχρεώσεις έναντι του ΝΑΤΟ διότι πρέπει λέει να κάνει οικονομία!!! (εδώ). Διερωτάστε το γιατί; Είναι εύλογο πως δεν χρειάζονται τα πολεμικά αεροσκάφη όταν η ίδια βρίσκει πρόθυμους συνεργάτες στις Χώρες που επεκτείνει τις δραστηριότητες της μέσω των εταιριών της. Όσον αφορά στην Ελλάδα; Χτες ο ΟΤΕ, σήμερα τα Αεροδρόμια, σε λίγο η ΔΕΗ, τα Ελληνικά Πετρέλαια και ότι άλλο από τα ασημικά αυτής της έρμης Χώρας. Όλα παραχωρούνται-το πωλούνται είναι αστείο- κομμάτι κομμάτι στην νέα επέκταση της Γερμανίας προς Νότον και Ανατολήν.
Από την άλλη η γνώμη του κατά τα άλλα κυρίαρχου Ελληνικού Λαού που εκφράστηκε σαφέστατα μέσω του Δημοψηφίσματος θεωρήθηκε ως μη ώριμη και ανατράπηκε από την κυβέρνηση που προέκυψε μέσω των βεβιασμένων εκλογών του Σεπτεμβρίου 2015. Εκλογών θερινών που διεξήχθησαν σε κλίμα αιθαλώδους υποσχεσιολογίας -κυρίως από τα νυν κυβερνητικά κόμματα και είχαν κραυγαλέα μικρή συμμετοχή ειδικά εν σχέσει προς αυτήν του δημοψηφίσματος. Ο Λαός απηύδησε από τα πολιτικά ψεύδη μνημονιακών και δήθεν αντιμνημονιακών δεξιών και “αριστερών”. Το μόνο βέβαιο όμως είναι πως όσοι μέσα από αυτά υπηρετούν αλλότριες και βλαπτικές για τον Λαό πολιτικές, θα γραφτούν στην ιστορία με τα πιο μελανά χρώματα.
* Ο Φώτης Λουλουδάκης είναι πρώην Πρόεδρος του Τοπικού Συλλόγου Εργαζομένων ΥΠΑ Κρατικού Αερολιμένα Ρόδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.