9 σημαντικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζουμε όταν επισκεπτόμαστε παραλίες


Τι πρέπει να γνωρίζουμε όταν επισκεπτόμαστε παραλίες; Μας ενημερώνει αναλυτικά η Ένωση Καταναλωτών "Η Ποιότητα Ζωής" (ΕΚΠΟΙΖΩ)


  • Όλες οι παραλίες είναι κοινόχρηστου χαρακτήρα και επιτρέπεται η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών. Στις οργανωμένες παραλίες, θα πρέπει να προβλέπεται ελεύθερος χώρος και για τους υπόλοιπους λουόμενους
  • Η χρέωση για τη χρήση ομπρέλας και ξαπλώστρας θα πρέπει να είναι αναρτημένη σε τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο
  • Θα πρέπει να εκδίδεται απόδειξη παροχής υπηρεσιών
  • Όσες παραλίες έχουν αντίτιμο εισόδου, είναι υποχρεωμένες να έχουν ικανό αριθμό ναυαγοσωστών, κατά τους μήνες Ιούνιο - Αύγουστο και ώρες 10:30-17:30
  • Στις οργανωμένες εγκαταστάσεις, πρέπει να υπάρχει επισήμανση με ευδιάκριτους πλωτούς σημαντήρες των ορίων, που μπορούν να φτάνουν οι λουόμενοι
  • Στις παραλίες με εγκαταστάσεις θαλάσσιων μέσων αναψυχής, είναι υποχρεωτικό να υπάρχει διάδρομος μέσα στη θάλασσα, πλάτους 7 έως 15 μέτρων και μήκους σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής
  • Απαγορεύονται τα θαλάσσια μέσα αναψυχής (σκι, αλεξίπτωτο, έλκηθρο, κλπ.) και τα θαλάσσια μοτοποδήλατα (jet ski, surf jet, sea beetle, sea bike) σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων από τους σημαντήρες
  • Η κυκλοφορία των παραπάνω θαλάσσιων μέσων απαγορεύεται τους μήνες Ιούνιο με Σεπτέμβριο μεταξύ των ωρών 14:00 και 17:00
  • Τα wind surf πρέπει να κινούνται έξω από τους σημαντήρες ή 200 μέτρα από το σύνηθες σημείο των κολυμβητών
Κόστος οργανωμένων παραλιών Αττικής


Από έρευνα που πραγματοποίησε η ΕΚΠΟΙΖΩ για το κόστος των οργανωμένων παραλιών στην Αττική διαπίστωσε ότι για πολλές οικογένειες είναι απαγορευτικό. Μια 4μελής οικογένεια πρέπει να διαθέσει από 30,00€-60,00€ για την είσοδο της σε μια οργανωμένη παραλία καθώς και για να πάρει ένα καφέ ή αναψυκτικό, νερό και τοστ.
Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, στις οργανωμένες παραλίες θα πρέπει να ισχύσουν οι τιμές των βασικών ειδών (νερό, καφές, τοστ-σάντουιτς) που προβλέπονται στα κυλικεία των πλοίων, αεροδρομίων, αρχαιολογικών χώρων κλπ, ώστε ο καταναλωτής με μικρό κόστος να προμηθεύεται τα είδη πρώτης ανάγκης.

Για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία ή καταγγελία, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται:
  • Στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή,
    τηλ. 1520, φαξ 210-38 42 642
    e-mail: info@efpolis.gr
     
  • Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ
    Tηλ. 210 330.44.44,
    e-mail: info@ekpizo.gr 
    Ιστοσελίδα: www.ekpizo.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.