Να σας πως εγώ για τις αποζημιώσεις του πρωθυπουργού στους πυρόπληκτους



 Γράφει ο Λάμπρος Τόκας

Με την εμπειρία ενός πυρόπληκτου, που για την επισκευή και εξοπλισμό της πυρόπληκτες κατοικίας του ξόδεψε μέχρι στιγμής 87.000 ευρώ και … «αποζημιώθηκε» από το κράτος με επιχορήγηση μόλις 28.350 ευρώ

Φύκια για μεταξωτές κορδέλες, μοίρασε με το διάγγελμα της 5ης Αυγούστου 2021 ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης 2 μέρες μετά τις πυρκαγιές που κατέστρεψαν μέσα σε λίγες ώρες τις περιουσίες (κατοικίες, επιχειρήσεις, παραγωγή κλπ), χιλιάδων κατοίκων της Αττικής, Εύβοιας, Ηλείας, Μάνης και άλλων περιοχών της χώρας. Αφού ισχυρίστηκε πως δεν είναι ο κατάλληλος χρόνος για «κριτική και αυτοκριτική» στη συνέχεια — απευθυνόμενος  σε όσους είδαν τις περιουσίες τους να καταστρέφονται από τις φωτιές και «είναι δικαιολογημένα θυμωμένοι και οργισμένοι» — υποσχέθηκε πως η κυβέρνηση του θα αποκαταστήσει τις ζημιές που προκλήθηκαν στις περιουσίες τους! Και για να γίνει περισσότερο πειστικός, αφού ισχυρίστηκε πως η κυβέρνησή του κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών και των συνεπειών που προκαλούνται από αυτές, πρόσθεσε«Οι περιουσίες θα αποκατασταθούν και οι γεωργοί μας θα αποζημιωθούν. Όπως ήταν δίπλα στους πολίτες που χτυπήθηκαν από τον «Ιανό» και από άλλες πρόσφατες φυσικές καταστροφές. Και φυσικά οι καμένες εκτάσεις θα κηρυχθούν αμέσως αναδασωτέες, όπως, άλλωστε, επιβάλλει το Σύνταγμα».

Τι ωραία που τα είπε ο πρωθυπουργός μας. Αν αυτά τα λόγια, συνοδευόταν και με τα αναγκαία έργα, που θα έκαναν πράξη τις υποσχέσεις του, η μεγάλη πλειοψηφία των πυρόπληκτων νοικοκυρών, θα γλύτωνε την ταλαιπωρία και τα βάσανα, που τους περιμένουν, μόλις σβήσει και η τελευταία εστία από τις καταστροφικές πυρκαγιές. Δυστυχώς, όμως, τα πράγματα, δεν θα εξελιχθούν έτσι, όπως θα ήθελε η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού, που έζησε άμεσα ή έμμεσα τις καταστροφικές συνέπειες των πυρκαγιών που εκδηλώθηκαν στις 3 Αυγούστου. Δυστυχώς και οι υποσχέσεις που μοίρασε ο πρωθυπουργός, είναι το ίδιο κάλπικες, όπως αυτές που μοίραζαν απλόχερα στο παρελθόν οι προκάτοχοί του, επειδή στην Ελλάδα είχαμε και έχουμε ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ. Σας το υπογράφει η … αφεντιά μου. Ένας άνθρωπος, που πριν 4 χρόνια, έμεινε ξαφνικά άστεγος, επειδή η κύρια κατοικία του, έγινε στάχτη από τις καταστροφικές πυρκαγιές, που εκδηλώθηκαν στον Κάλαμο στις 13 Αυγούστου 2017. Και όταν — ως δημοσιογράφος και μέλος της Επιτροπής Πυρόπληκτων Καλάμου — διαμαρτυρήθηκα, σε γνωστό μου κυβερνητικό στέλεχος για την γραφειοκρατία και την απαράδεκτη καθυστέρησης έκδοσης των σχετικών αποφάσεων που θα μας επέτρεπαν την έναρξη εργασιών επισκευής ή ανακατασκευής των πυρόπληκτων κατοικιών μας, μου απάντησε με το εξής αφοπλιστικό επιχείρημα: «Μα τι περιμένεις Λάμπρο. Καπιταλισμό έχουμε»…

Διαβάστε την συνέχεια στο iskra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.