Η φανταστική συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη (Κ.Μ.)



 Ελευθερίου Ανευλαβή

Η φανταστική συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη (Κ.Μ.)

Ερωτά ο άγνωστός του Ελ.Α.

Ελ.Α. Σας ευχαριστώ θερμά κύριε Πρωθυπουργέ, που δεχθήκατε να παραχωρήσετε αυτήν τη συνέντευξη, σε έναν άγνωστό σας.

Κ.Μ. Συνεχώς πηγαίνω στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα, κύριε. Ου μετανοείν και ου προνοείν χρη τον άνδρα τον σοφόν, όπως έλεγε και αρχαίος ημών πρόγονος.

Ελ.Α (ψιθυρίζει) Το αντίθετο έλεγε.

Κ.Μ. Τι είπατε κύριε…

Ελ.Α. Σκεπτόμουν ψιθυριστά την πρώτη μου ερώτηση.

Είναι γεγονός, ότι αποδέχεσθε τις νεοφιλελεύθερες ιδέες;

Κ.Μ. Αποδέχομαι πολλές νεοφιλελεύθερες προτάσεις,τις οποίες κάνω πράξη. Έχτε υπόψη σας ότι η νεοφιλελεύθερη αγορά είναι η ραχοκοκαλιά της νεοφιλελεύθερης οικονομίας. Δεν αποδέχομαι, όμως,πλήρως τον νεοφιλελευθερισμό. Αποδέχομαι, όπως προείπα, πολλές νεοφιλελεύθερες προτάσεις

Ελ.Α. Ποια είναι η γνώμη σας για τον Σοσιαλισμό;

Κ.Μ. Ως ιδεολογική πρόταση, είναι αρκούντως ελκυστική για κάποιον νέο, ως αμάρτημα της νεότητος. Μάρξ, σάρξ,βρεκεκέξκοαξκοάξ. Διαβάζω και Αριστοφάνη, έχετε υπ’ όψιν σας. Φυσικά, εί­ναι από τα κορυφαία μυαλά. Ο Μαρξ εννοώ. Άλλωστε στο Χάρβαρντ διδάχθηκα τον μαρξισμό, και δεν κατάλαβα και πολλά. Απεταξάμην τον σατανά.

Ελ.Α. Τα χρόνια της Χούντας τι σας θυμίζουν;

Κ.Μ. Ήμουν 6 μηνών, ο πρώτος αντιστασιακός,όπως έχω δηλώσει και στη Βουλή …Γιατί γελάτε κύριε, γιατί γελάτε κύριε, γιατί γελάτε κύριε.

Ελ.Α. Ζητώ συγγνώμη,  κύριε πρωθυπουργέ. Προς στιγμήν, σας φαντάστηκα, να πυροβολείτε τον Παττακό, με το μπιμπερό.  Συγγνώμη.Συνεχίζω, τις ανευλαβείς ερωτήσεις μου.

Συζητάτε πολιτικά στο σπίτι, με την κυρία Μαρέβα;

Κ.Μ. Ναι.Όταν πρόκειται να πάρω μια σημαντική εμπορική απόφαση, ζητάω τη γνώμη της. Ο Ζεύς Δίας να την έχει καλά. Αλλά τις κρίσιμες αποφάσεις τις παίρνω μόνος μου.

Ελ.Α. Σας κάνει κριτική η κυρία Μάρεβα;

Κ.Μ. Ναι. Ως πολιτικό πρόσωπο δεν είμαι υπεράνω κριτικής, ακόμη και  σήμερα που είμαι Πρωθυπουργός. Κι εγώ ο ίδιος στη Βουλή, έκανα αυστηρή κριτική στον εαυτό μου. Ναι. Πιστεύω ότι έπρεπε να πάρουμε δραστικά μέτρα νωρίτερα. Ναι, πέσαμε έξω. Πέσαμε έξω στην εκτίμηση στη Θεσσαλονίκη. Όπως είπε και ο  Άδωνις, που δε βάζει γλώσσα μέσα, «Εμείς από σεβασμό στην παράδοση, στην Ορθοδοξία στην πίστη, δεν βάλαμε καραντίνα πριν τη γιορτή του Αγίου Δημητρίου. Αυτό ήταν το βασικότερο λάθος που έγινε στη Θεσσαλονίκη»

Ελ.Α. Κάποιοι σας χρεώνουν, ότι στο θέμα της πανδημίας λειτουργείτε με την τακτική του «βλέποντας και κάνοντας.»

Κ,Μ, Θα το ξαναπώ, το είπα και στη Βουλή. Η αντιμετώπιση του κορονοϊού μοιάζει με το οδήγημα ενός αυτοκινήτου σε ένα άγνωστο δρόμο, μέσα στο σκοτάδι. Ο οδηγός άλλοτε πατάει γκάζι, άλλοτε φρένο, άλλοτε στρίβει το τιμόνι. Δεν διστάζω να το ομολογήσω, ότι μερικές φορές ορισμένοι συνοδηγοί μου, υπουργοί, ενώ στρίβω το τιμόνι δεξιά, με σπρώχνουν να στρίψω το τιμόνι ακραία δεξιά, και ενώ πατάω φρένο, κάποιος άλλος υπουργός μου πατάει γκάζι, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να εξωκείλει «αιφνιδίως ανοικτά των Αζορών», όπως γράφει και ο Μπόστ. 

Ελ.Α. Ποιο θα λέγατε ότι είναι το κύριο ελάττωμά σας, κύριε Πρωθυπουργέ;

Κ.Μ.  Ορισμένες φορές είναι αρκετά πεισματάρης. Βέβαια έχω  μια οξύτατη κρίση και πολύ καλή αντίληψη των πολιτικών πραγμάτων, αλλά μερικές φορές εμμένω αταλάντευτα σε ορισμένες ιδέες και πρόσωπα.Κάποιες φορές  δικαιώνομαι, αλλά συνήθωςαστοχώ. Δεν θα αναφέρω ονόματα. Θα σας παραπέμψω στον πρόσφατο ανασχηματισμό και στον αριθμό των υπουργών, αναπληρωτών και υφυπουργών της νέας κυβέρνησης. 50 τον αριθμόν. Είμαι υπέρ της μεγάλης και ευέλικτης κυβέρνησης: 18  υπουργοί, 2 αναπληρωτές υπουργοί και 29 υφυπουργοί, ένας εκ των οποίων είναι ο πρώτος ανοιχτά εκδηλωμένοςομοφυλόφιλος,  μέλος ελληνικής κυβέρνησης. Υπάρχουν πολλοί ομοφυλόφιλοι που δεν τολμούν, φοβούνται να το δηλώσουν. Απευθύνομαι σε αυτούς, ως μελλοντικούς ψηφοφόρους μας. Εγώ αποδέχομαι την διαφορετικότητα. Με τον ανασχηματισμό έκανα μια ειρηνική χαρούμενη επανάσταση, σ’ αυτό το θέμα.

Ελ.Α. Εάν δεν σας κέρδιζε η πολιτική τι επάγγελμα θα κάνατε;

Κ.Μ. Θα συνέχιζα την επιτυχημένη καριέρα μου. Διετέλεσα οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Εργάστηκα ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διετέλεσα Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών. Για την επαγγελματική μου δραστηριότητα έχω λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή μου από το World Economic Forum ως «Global Leader for Tomorrow». Έτσι οπλισμένος με οικονομική εμπειρία, ασχολήθηκα επαγγελματικά με την πολιτική, την οποία  έκανα επάγγελμά μου.

Ελ.Α Σας ευχαριστώ θερμά, κύριε Πρωθυπουργέ, γι’ αυτήν την φανταστική συνέντευξη, στον ανευλαβή άγνωστό σας.

από zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.