Στο κάδρο και η Initiative Media για τα εκατομμύρια της καμπάνιας για τα ΜΜΕ
Γράφει ο Δημήτρης Κανελλόπουλος
Είναι το media shop που ανέλαβε να μοιράσει τα εκατομμύρια ευρώ της καμπάνιας της κυβέρνησης για τον κορονοϊό. Είναι το media shop, η Initiative Media που, όπως αποδεικνύεται, μοίρασε χρήματα σε ανύπαρκτα ΜΜΕ.
Οπως μάλιστα διαβάσαμε στο advertising.gr «το συμβατικό τίμημα για την παροχή των υπηρεσιών ανέρχεται σε ποσοστό 3% επί της τελικής συνολικής δαπάνης». Δηλαδή αν η εταιρία μοίρασε 20 εκατομμύρια ευρώ (τόσα ανακοίνωσε το υπουργείο) πρέπει να πήρε αμοιβή 600 χιλιάδες ευρώ!
Ο Μιχάλης Γκάλγκος, ο Υπεύθυνος Επικοινωνίας της Initiative, απάντησε στο Documento ότι δεν γνωρίζει γιατί μοίρασε χρήματα σε ανύπαρκτα ΜΜΕ. Δήλωσε, όπως διαβάζουμε, ότι δεν ήξερε εκείνη στιγμή «να απαντήσει για ποιον λόγο έδωσε χρήματα στο παντελώς άγνωστο blog protieidisinews.blogspot.com που είχε όλο και όλο περιεχόμενο το banner της καμπάνιας και μια είδηση για τον κορονοιό».
«Αυτή τη στιγμή δεν το έχω υπόψη μου, θα το εξετάσω και θα σας πω», απάντησε ο κ. Γκάλγκος ενώ επικαλέστηκε κι ένα «σύμφωνο εμπιστευτικότητας» με την ελληνική κυβέρνηση.
«Σύμφωνο εμπιστευτικότητας» για δημόσιο χρήμα; Εχει πολύ πλάκα αυτή η Initiative. Αλλά τα πράγματα εδώ είναι σοβαρά, δεν είναι αστεία. Προφανώς δεν το έχει καταλάβει ο κ. Γκάλγκος
από efsyn
Δεν υπάρχουν σχόλια: