Μέχρι και σε ανύπαρκτες ιστοσελίδες μοίρασε λεφτά ο Πέτσας


Γράφει ο Δημήτρης Κανελλόπουλος

Εκθετος για τη διαχείριση των 20 εκατ. ευρώ που αφορούσαν τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς» ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Πολιτικά και ηθικά έκθετος ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας για τη διαχείριση των 20 εκατομμυρίων ευρώ που αφορούν τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», οι οποίες κατέκλυσαν τα ΜΜΕ τους τελευταίους μήνες. Επαναλαμβάνω, μιλάμε για 20 ολόκληρα εκατομμύρια ευρώ που μοιράστηκαν σε «κανονικά» ΜΜΕ αλλά και σε κάτι απίθανα sites που φτιάχτηκαν ειδικά για την περίσταση.
● Ο κ. Πέτσας πρέπει να μας πει γιατί δόθηκαν χρήματα σε μπλογκ που ξεκίνησαν τον Μάιο, σε sites που δεν υπάρχουν, σε sites της ομογένειας στην Αμερική (για να μείνουμε εμείς σπίτι στην Ελλάδα;), σε sites που η τελευταία τους είδηση ανέβηκε στις 13 Απριλίου.
● Πρέπει να μας πει γιατί έδωσε χρήματα σε sites που δεν περιέχονται στο Μητρώο Online Media του υπουργείου, ενώ ο νόμος το απαγόρευε.
● Πρέπει να μας πει γιατί έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν κρατική διαφήμιση αλλά δεν μας είπε και πόσα πήρε το καθένα από αυτά.
● Πρέπει να μας πει με ποια κριτήρια έκρινε πως κάποια ΜΜΕ δεν «λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό».
● Πρέπει να μας πει γιατί δεν πληροί τα κριτήρια το «Documento» και ο Κώστας Βαξεβάνης, αλλά τα πληροί ο Μένιος Φουρθιώτης.
● Πρέπει να μας πει ποια είναι αυτή η εταιρεία Initiative που διένειμε τα χρήματα και γιατί την επέλεξε.
από efsyn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.