Το «ευχαριστώ» του Αντετοκούνμπο στους Έλληνες - «Ότι κι αν κάνω έχω την Ελλάδα πίσω μου» [βίντεο]


ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ALL STAR GAME

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο για μια ακόμη φορά στάθηκε στην υποστήριξη που παίρνει από τους Έλληνες, τονίζοντας μετά το All Star Game πως το μόνο που θέλει είναι να κάνει τους Έλληνες υπερήφανους.

Ήταν ο πρώτος σκόρερ της Ανατολής, είχε αμέτρητα καρφώματα, θέαμα και μια πρώτη εμπειρία σε All Star Game που δύσκολα θα ξεχάσει. 

«Ευχαριστώ πολύ που βρεθήκατε εδώ. Ελπίζω να το διασκεδάσατε. Όπως είπα, σε ό,τι κάνω έχω την Ελλάδα πίσω μου. Θέλω να κάνω όλους τους Έλληνες περήφανους. Σας ευχαριστώ για τη στήριξη. Σας αγαπώ όλους», τόνισε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα στους Έλληνες δημοσιογράφους. 

«Ήμουν πολύ κοντά να βγω MVP, αλλά ο κόουτς με κράτησε εκτός», ανέφερε αστειευόμενος.



 Πηγή: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.