Το μήνυμα ενός νέου δικηγόρου : "Εγώ, δυστυχώς, σήμερα έπεσα"



"Ζητώ εξ αρχής συγγνώμη για τη δημοσίευση αυτή αλλά πρέπει να μοιραστώ αυτό που μου συμβαίνει με κάποιον που καταλαβαίνει, με κάποιον όμοιό μου.

Με μεγάλη μου λύπη, σήμερα βγήκε το εκκαθαριστικό μου.

Καλούμαι να πληρώσω ένα ποσό δυσβάσταχτο για μένα. 

Οι γονείς μου μου είπαν "μην στενοχωριέσαι αγόρι μου, εδώ είμαστε εμείς". Δηλαδή τελείωσα τη Νομική, έγινα δικηγόρος μετά πολλών βασάνων για να φτάσω να μου λένε οι γονείς μου ότι εκτός από τα δικά τους κερατιάτικα, θα πληρώσουν και τα δικά μου.

Δυστυχώς, σκέφτομαι μήπως προτιμότερο θα ήταν να εγκαταλείψω το επάγγελμα και μάλιστα λίαν συντόμως.

Λυπάμαι για το κράτος μου, λυπάμαι τον κλάδο μας, λυπάμαι για τις διοικήσεις μας μα πάνω από όλα λυπάμαι που είμαι Έλληνας Δικηγόρος εν έτει 2016. 

 Η αποχή δεν είναι αγώνας και λύση. 

Είναι αυτοκτονικές τάσεις ενός ανώριμου εφήβου. Και εμείς έχουμε χρόνια τώρα φύγει από την ηλικία αυτή. Παρόλα αυτά, οι διοικήσεις μας, παραμένουν έφηβες και εμείς καταδικασμένοι στην αλυσιτέλεια της βλακείας.

Δεν πέφτουμε παιδιά, πέσαμε ήδη. Δεν θα είμαι για πολύ ακόμη δικηγόρος και λυπάμαι. Το κράτος, με το που δεν θα πληρώσω, θα μου απαγορεύσει να εκδίδω γραμμάτια προκαταβολής.

Μόνο στην Ελλάδα αυτά. Καλή δύναμη στους εναπομείναντες και ακόμη κραταιούς. 

Ελπίζω να αντέξετε παραπάνω και να βγείτε αλώβητοι. 

Εγώ, πολύ δυστυχώς, σήμερα έπεσα. Αυτά. 

Καλό σας βράδυ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.