ΒΟΜΒΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ: «Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΟΥ ΣΤΟ MEGA ΚΟΠΗΚΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ»


Ο Γιώργος Μητσικώστας παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξή του στο περιοδικό You και, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε τους λόγους που η εκπομπή του στο MΕGΑ δεν βγήκε ποτέ!

Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξής του:

Γιατί δεν έγινε τελικά η εκπομπή στο ΜEGA;

Μου μετέφερε ο Λοΐζος Ξενόπουλος, Διευθυντής Προγράμματος, ότι για πολιτικούς λόγους δεν βγήκε. Και, βέβαια, τους είπα: «Γιατί με πιλατεύετε παιδιά από πριν τον Ιούνιο;».

Στενοχωρήθηκες;

Δεν στενοχωρήθηκα τόσο όσο ο κόσμος που είχε λαχτάρα να γελάσει.

Με τα λεφτά τα είχες βρει;
Ναι. Ήταν όλα συμφωνημένα. Είχε πάρει έγκριση.

Μια εποχή είχε βγει η φήμη ότι ζητάς πάρα πολλά λεφτά.


Αυτό το ακούω εδώ και 20 χρόνια. Ένα κανάλι εάν δεν θέλει να με έχει παίζονται δύο πράγματα: Είτε ο Μητσικώστας κάνει τα ίδια και τα ίδια πράγματα είτε ζητάει πολλά λεφτά. Εγώ έχω αποδείξει τα τελευταία χρόνια ότι και σε μικρότερα κανάλια που ήμουν αλλά και στο «E» δεν ζητάω περισσότερα λεφτά από αυτά που δίνουν.

Όταν ήρθαν όλοι στο «E» εσύ έφυγες.

Εκεί ήμουν άτυχος. Μάλιστα, απ’ ότι έχω μάθει προπληρώθηκαν κιόλας. Η δυσκολότερη δουλειά που μπορεί να κάνει κανείς στην Ελλάδα είναι οι σατιρικές εκπομπές με εύστοχη σάτιρα. Υπάρχει και η επιτηδευμένη που παίζει παιχνίδια.

Υπονοείς κάτι;

Όποιος ξέρει… καταλαβαίνει.

Τον Λαζόπουλο υπονοείς;

Δεν λέω τίποτα. Το αφήνω στον κόσμο που είναι έξυπνος. Εγώ αυτό που έχω καταλάβει τελευταία –και μου το ’χε πει κάποτε και η Μαλβίνα– είναι ότι: «Η δικιά μας η σάτιρα ενοχλεί πολύ αφού είναι κατευθείαν γροθιά στο στομάχι». Η Μαλβίνα μάς άφησε κι έμεινα εγώ. Τότε δεν το καταλάβαινα, γιατί ήμουν πιο νέος. Ξεκίνησα ραδιόφωνο το ’87-’88, είμαι 25-26 χρόνια στο χώρο και αυτός που έχω κάνει τα λιγότερα χρόνια τηλεόραση. Δεν είναι ότι τα έχω παρατήσει ή έχω πάει στην Αμερική. Βρίσκομαι εδώ, στην Ελλάδα.

http://www.pasmina.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.