"Με παραδέχεσαι ρε; 45 χρονών είμαι και με μια τον τακτοποίησα"


Κείμενο: Νίκος Μέντζας   

O συνταγματάρχης Ντερτιλής (τρίτος από αριστερά) με το περίστροφο στο χέρι

“Το 1973 υπηρετούσα στρατιώτης και ήμουν στην ΑΣΔΕΝ οδηγός του Ντερτιλή. Την Παρασκευή το απόγευμα, επήγα στο σπίτι του και τον πήρα με το τζιπ, και τον έφερα στην πλατεία Κολοκοτρώνη, όπου σταμάτησα και αυτός ανέβηκε στην Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών. Έκτοτε έχασα τον Ντερτιλή και μόνον την 4ην πρωινήν του Σαββάτου, ήλθε και τον πήγα στην ΑΣΔΕΝ. Την Κυριακή το μεσημέρι, 2.30’ περίπου τον πήγα με το τζίπ στο Πολυτεχνείο, και σταματώντας έμπροσθεν της πύλης, κατέβηκε ο Ντερτιλής και συζητούσε με αστυνομικούς. Σε μια στιγμή ακούσαμε έναν θόρυβο στην γωνία Στουρνάρα και Πατησίων, και είδα έναν νέον ο οποίος απεσπάσθη από τους αστυνομικούς, ταυτόχρονα δε, είδα και τον Ντερτιλή να βγάζη το περίστροφο και να πυροβολεί τον νέον. Ο νέος έπεσε κάτω στην άσφαλτο και έμεινε ακίνητος βγάζοντας αίματα. Κατόπιν αυτού μπήκε στο τζίπ ο Ντερτιλής και πηγαίναμε προς Πατήσια, και τότε μου είπε: “Με παραδέχεσαι ρε; 45 χρονών είμαι και με μια τον τακτοποίησα”. Εγώ τα είχα χαμένα, και κάτι του απήντησα, δεν ενθυμούμαι ακριβώς. Πήγαμε μέχρι τον ΟΤΕ και γυρίσαμε και φθάνοντας στο σημείο που έπεσε ο νέος, είδα αυτόν πεσμένο νεκρό και προχωρώντας φθάσαμε στον κινηματογράφο “ΑΛΑΣΚΑ”. Εκεί κατέβηκε ο Ντερτιλής από το αυτοκίνητο και είπε σε κάτι αστυνομικούς ή μάλλον σε λοκατζήδες “βαράτε στο ψαχνό, εγώ έδωσα πρώτος το παράδειγμα”, κατόπιν πήγαμε στην Αστυν. Διεύθυνσιν Αθηνών.

Ο Ντερτιλής ήτο μεταξύ της πύλης και του περιπτέρου, έμπροσθεν του Πολυτεχνείου όταν πυροβόλησε, το δε θύμα ήταν στην Στουρνάρα, εις
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.