Μεγάλη ικανοποίηση στο Βερολίνο για την δημιουργία Ευρωπαϊκού στρατού.
Σχόλιο: Aν κάποια "επαρχία" της ΕΕ δεν γουστάρει την ΕΕ, ο Ευρωστρατός τι ρόλο θα παίξει άραγε; Γιατί οι "εταίροι" με τα μνημόνια και τις περικοπές οδηγούν σταδιακά τον Ελληνικό στρατό σε απαξίωση και διάλυση;
Άνδρες του Eurocorps παρελαύνουν κρατώντας τη σημαία
της ΕΕ έξω από το Ευρωκοινοβούλιο.
Το Βερολίνο
υποδέχθηκε θερμά την πρόταση Γιούνκερ για την
δημιουργία Ευρωπαϊκού στρατού διότι η ΕΕ την οποία αυτή την
στιγμή κουμαντάρει θα αποδεσμευτεί από τους σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ και των
ΗΠΑ.
Παράλληλα θα
ενισχύσει τις στρατιωτικές βιομηχανίες της χώρας.
Εκτός από
τον απόλυτο έλεγχο που θα ασκούν στην ΕΕ, με αυτή την δημιουργία βλέπουν
μεγάλες οικονομικές ευκαιρίες.
Οι
δικαιολογίες Γιούνγκερ για Ρωσική απειλή δεν πείθουν φυσικά κανένα.
Ο σχεδιασμός
που είχαν από την αρχή φάνηκε καθαρά. Ο στρατός πέρα από τα οικονομικά
οφέλη που θα αποκομίσει η Γερμανία θα ασκεί και τον έλεγχο εντός της ΕΕ, εφ
όσον η δράση του θα είναι διαφορετική από αυτή του ΝΑΤΟ.
Είναι ορατό
πως θα είναι ένας στρατός άμεσης επέμβασης στις χώρες της ΕΕ που θα
δημιουργείται κάποιο πρόβλημα.
Εκτός κι αν
τον εγκαταστήσουν μόνιμα σε προβληματικούς εταίρους όπως είναι η Ελλάδα
ολοκληρώνοντας την κατοχή.
πηγή:stontoixo

Δεν υπάρχουν σχόλια: