Να είστε έτοιμοι γιατί -μετά τον κορωνοϊό- θα εκτιναχτεί το ελατήριο της οικονομίας


Γράφει ο Πιτσιρίκος

Μπορεί χιλιάδες Έλληνες -και εκατομμύρια άνθρωποι σε όλον τον κόσμο- να έχουν κλειστεί στα σπίτια τους, να βλέπουν τις ζωές τους να διαλύονται και να καταστρέφονται οικονομικά -χωρίς να ξέρουν μάλιστα πώς και πότε θα τελειώσει ο εφιάλτης του κορωνοϊού, αλλά υπάρχουν και πολιτικοί, όπως η Ντόρα Μπακογιάννη, οι οποίοι είναι αισιόδοξοι και βέβαιοι για την εκτίναξη της οικονομίας.

Η Ντόρα Μπακογιάννη, σε συνέντευξή της, είπε τα εξής:

“Η θεωρία του V είναι παρά πολύ απλή και πάρα πολύ κατανοητή. Αυτή τη στιγμή κατεβαίνουμε. Είμαστε προς τα κάτω. Θα φθάσουμε κάποια στιγμή στον πάτο εκ των πραγμάτων, που θα είναι η εποχή που ο κορονοϊός θα είναι στο φόρτε του.

Οταν αυτό περάσει, η αντίδραση… πάρτε τη δική σας προσωπική αντίδραση, θα σας πω εγώ την προσωπική δική μου.

Η δική μου προσωπική αντίδραση είναι να πάρω τα παιδιά μου, να πάρω τα εγγόνια μου, να βγω έξω, να ταξιδέψω, να κάνω όλα αυτά που δεν έκανα δύο μήνες. Αυτή θα είναι η αντίδραση και όλων των συμπολιτών.”

Διαβάστε την συνέχεια στο pitsirikos




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.